Liefs uit Laos de film

​​

Dit was mijn Laos. 

De volgende keer in Liefs uit: Thailand

Een gedachte over “Liefs uit Laos de film

  1. Lieve Lina
    Wat een geweldig en een prachtig filmpje
    Ik heb groot respect voor jou en wat je doet en meemaakt
    Ook de foto was erg mooi
    wat zul jij blij zijn dat je deze reis begonnen bent
    en ik zag dat je al leuke meisjes had ontmoet.
    Ik ben ontzettend trots op jou en ik niet alleen maar Han ook
    En we zijn trots dat wij een soort peetoom en peettante van jou
    en Kyra zijn.
    Lieve Schat
    Amuseer je en geniet van alles wat je doet en ziet
    en mocht je een boek of een film gaan maken denk dan aan mij
    want ik vind het zo fijn om jou te volgen dat ik hoop dat als je in Thailand bent
    dat je ons weer wat laat horen.
    Maar je hebt Laos op een geweldige manier afgesloten

    Nou lieve schattebout
    alle goeds en heel veel liefs
    van Ellen en Han
    Dikke zoenen XXXXXXXXXXXXXX
    DAG lieve Lina

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

