Liefs uit Thailand deel 1 De Film

Dit was mijn eerste deel van Thailand 

De volgende keer in Liefs uitThailand deel 2

Een gedachte over “Liefs uit Thailand deel 1 De Film

  1. Lieve lina
    Wat een geweldig filmpje ik zou zo met je mee willen reizen
    en die wensballonnen en die lampions echt prachtig
    ook jou reis in dit filmpje op de scooter helemaal grandioos
    en wat een opnames wij bewonderen jou en een ongelooflijk respect
    ik ben ook ook benieuwd naar deel 2
    En wat zie je er goed uit het zal je wel bevallen tot nu toe denk ik toch
    wij hadden ook en dat had ik geregeld een wensballon opgelaten voor mijn moeder
    want zij hebben dat ook allemaal meegemaakt en vooral die prachtige wensballonnen
    daarom vond ik dat een unieke gelegenheid ook om het rouwproces van mijn moeder
    af te sluiten
    ga verder met opnames te maken en filmpjes ik zie er naar uit
    We wensen jou alle goeds en heel veel liefs en zorg goed voor jezelf
    Groetjes
    Ellen en Han
    Dikke Zoenen XXXXXXXXXXXXXXXX
    DAG Lieve Lina

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

